Vragen over dienstverlening en servicecyclus

Op de overeenkomst staat vermeld in welke vaste interval we langskomen (bijvoorbeeld wekelijks of tweewekelijks). Wil je de eerst volgende leverdag weten? Kijk dan op het klantenportaal óf neem contact op met onze klantenservice.

Wij zorgen ervoor dat je nooit zonder toiletpapier of handzeep zit. Op basis van verbruiksaantallen hebben we afspraken gemaakt over de leverfrequentie. De leverfrequentie staat genoteerd op de overeenkomst. Je kunt deze informatie ook terugvinden in het klantenportaal.

Kom je onverhoopt toch producten te kort? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je een keer extra kunnen bevoorraden.

Geen zorgen! Maak hiervan een melding bij onze klantenservice, dan zijn we op de hoogte. Al jullie ingeleverde kleding blijft gedurende het wasproces bij elkaar. Bij het verwerken van de schone was, komen we de kledingstuk(ken) weer tegen. Indien gewenst kunnen we de kleding direct labelen voor een volgende wasbeurt. Je ontvangt de eigen kleding bij een eerst volgende wisselbeurt retour.

Gevonden kleding waarbij de eigenaar niet bekend is, bewaren we nog zes weken. Met de hoop dat de rechtmatige eigenaar zich meldt.

Staat je vraag er niet bij?

Neem contact op