Vragen over
contract en factuur

Om onze facturen zo transparant mogelijk te maken, rekenen wij de kosten van onze dienstverlening altijd terug naar een weekbedrag. Zo zie je exact wat onze dienstverlening je per week kost.

Je hoeft dus niet bang te zijn dat je bij een 4-wekelijkse dienstverlening vier keer voor de service betaald. Op de factuur zie jij de kosten voor onze 4-wekelijkse service gedeeld door 4 weken, oftewel teruggerekend naar de prijs per week.  

Lavans verleent en levert haar diensten enkel in ‘huurvorm’ (m.u.v. kledingkasten). Dit betekent dat je producten van ons leent. Bedrijfskleding, sanitair, poetsdoeken, e.d. zijn en blijven dus altijd eigendom van Lavans. Dit geldt ook na betaling van eventuele restwaardes.  

De looptijd van het contract staat vermeld in de afgesloten serviceovereenkomst.

Op de factuur kunnen omschrijvingen vermeld staan zoals abonnement, all-in, gesplitste condities, aanbiedingsprijs, voorschot. Dit zijn afspraken die vooraf overeengekomen zijn met jou als klant.

Heb je vragen over je serviceovereenkomst en de gemaakte afspraken? Neem dan contact op met de klantenservice. Vermeld altijd je klantnummer.

Ja, het is mogelijk om je abonnement tussentijds te verhogen of te verlagen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Producten die direct uit voorraad beschikbaar zijn, zoals een mat of wisser, leveren wij doorgaans binnen een periode van 2 weken. Voor gepersonaliseerde producten, zoals een logomat of bedrijfskleding, rekenen wij een langere levertijd. Onze klantenservice vertelt je graag persoonlijk wat de levertijd van jouw levering is.

Nee, bij ons weet je vooraf waar je aan toe bent.

Voor onze huur- en wasservice hanteren één all-in prijs. Met andere woorden: What you see, is what you get. Wij rekenen geen toeslagen voor transport, energie of milieu.
Let op, per factuur brengen we administratiekosten in rekening. Bij automatische incasso of voorschotbedrag komen deze kosten te vervallen.

Meer weten over onze zuivere afspraken? Bekijk onze pagina: zuiver en zeker.

Lavans hanteert een standaard opzegtermijn van 13 weken.

Voor gepersonaliseerde producten, zoals bedrijfskleding en logomatten gelden andere opzegtermijnen. Raadpleeg hiervoor de afgesloten serviceovereenkomst of neem contact op met de klantenservice.

Staat je vraag er niet bij?

Neem contact op