Wij groeien dankzij
opleidingen en workshops
Geen één medewerker is hetzelfde en iedereen heeft andere ideeën over zijn/haar ontwikkeling. Daarom ligt het initiatief voor een opleiding, cursus of training bij de medewerker zelf.
Zelf aan de slag, of met een groep collega's
Tijdens het halfjaarlijkse werkgesprek kunnen medewerkers aangeven waaraan ze behoeften hebben. Omdat medewerkers zelf aandragen wat ze willen leren, zijn ze enorm gemotiveerd en is de kans van slagen (en het effect naderhand) veel groter.
Uiteraard verzorgen we ook collectieve workshops en trainingen voor de diverse teams. Zo hebben onze servicemedewerkers regelmatig bijscholing op het gebied van Code 95 en volgden vrijwel alle medewerkers een 5S cursus (efficiënt organiseren van de werkplek). Onze accountmanagers krijgen salesworkshops van Anton Spijkers en nieuwe collega’s die de Nederlandse taal niet voldoende beheersen een taalcursus Nederlands.
Net als bij interne stages proberen we medewerkers twee keer per jaar een workshop, training of cursus aan te bieden.