Lisanne vertelt:
mijn nieuwe rol als accountmanager

Als je me in februari 2016 had gevraagd wat ik in februari 2017 voor rol binnen Lavans zou vervullen, had ik die vraag waarschijnlijk beantwoord met: "Nou, gewoon hetzelfde als wat ik nu doe". Maar het roer ging compleet om!

Mijn naam is Lisanne en ik ben een kleine 6 jaar werkzaam bij Lavans. De afgelopen jaren ben ik met ontzettend veel plezier werkzaam geweest als allround binnendienstmedewerker. Maar tijden veranderen.

De hele wereld is in beweging. Werkzaamheden die voorheen met de hand werden uitgevoerd, worden nu geautomatiseerd. Ook bij Lavans. Ons verouderd CRM-systeem gaat vervangen worden door een 'spiksplinternieuw' ERP-systeem, waardoor een aantal werkzaamheden en dus ook tijd komt te vervallen. Eigenzinnig zoals Lavans is, kregen we te horen dat niemand hoeft te vrezen voor zijn/haar baan. De tijd die ging vervallen zou op een andere manier worden opgevuld, in de vorm nieuwe taken en rollen.  

Ik kreeg het niet bepaald warm van de nieuwe rollen die mij werden voorgeschoteld, dus heb ik mijn eigen plan getrokken. Met mijn communicatiediploma op zak en een helder beeld van mijn ambities en van de rol die ik graag wilde vervullen, begon ik aan mijn plan van aanpak. Dit plan heb ik meerdere malen mogen presenteren aan het managementteam van Lavans. Tot mijn grote verbazing werd het plan goedgekeurd en mocht ik mijn nieuwe rol als accountmanager gaan vervullen.

Ik ben nu al geruime tijd aan de slag als accountmanager en merk dat dit een hele goede beslissing is geweest. Ik ben Lavans dan ook dankbaar dat ze me deze kans hebben gegeven. De kans die ik met beide handen heb aangegrepen. De kans die mijn leven veranderde.

Meer over onze rollen? Stel je vragen gerust!

Neem contact op