De 3 kernwaarden
waar wij voor staan

Alle medewerkers van Lavans kennen onze drie kernwaarden ‘Persoonlijk, Betrouwbaar en Gemak’. Ze weten waar de kernwaarden voor staan én hoe ze deze in de praktijk moeten brengen.

Persoonlijk

Een vriendelijke groet van onze servicemedewerker of een spontane felicitatie op jouw verjaardag. Het persoonlijke zit in heel veel kleine dingen, maar het belangrijkste verschil voor jou, is het werken met zelfregulerende klantenteams. Teams die zijn ingericht rondom jou als klant. Teamleden die jou kennen en herkennen in jouw persoonlijke behoeftes en aandachtspunten. Kortom, welgemeende aandacht voor al onze klanten.

Betrouwbaar

Eerlijke afspraken en heldere facturen zonder onverwachte toeslagen voor energie, transport of administratiekosten. Wij zoeken altijd naar de wederzijdse balans, met als basis een langdurige samenwerking waarin geen winstmaximalisatie wordt nagestreefd die beursgenoteerde bedrijven vaak als enige drijfveer hebben. Natuurlijk is winst maken voorwaarde voor ons bestaan, maar dan wel in een goede balans met wat wij doen voor jou als klant. Wij denken in generaties, niet aan de winst van morgen, maar in duurzame stabiliteit, niet alleen in dat van ons bedrijf, maar ook in dat van onze partners.

Gemak

Wij weten dat je liever niet bezig bent met een schone vloer en de juiste sanitaire apparatuur. Dit moet gewoon goed en snel voorhanden zijn, zonder al te veel gedoe. Daarom nemen wij alle onnodige kopzorgen bij je weg. Wij zorgen dat alle gebruikers in jouw organisatie altijd de juiste en schone producten tot hun beschikking hebben.