Klant case
Janssen Van Kouwen

Geplaatst op 01-11-2023
  • Leestijd: 2 minuten

“Een duurzame relatie die we graag voortzetten” 

Wie in de regio Groot Amsterdam/ het Gooi behoefte heeft aan een betrouwbaar vervoermiddel, komt al gauw bij Janssen van Kouwen uit. Dit samengestelde familiebedrijf is dealer van Stellantis-merken en levert een scala aan diensten. Van verkoop tot lease en van onderhoud tot schadeherstel. Lavans draagt een steentje bij door te zorgen voor een schone en veilige werkomgeving in alle tien de vestigingen: al sinds 2012! 

“Mijn voorganger heeft deze samenwerking in gang gezet en ik heb het een aantal maanden geleden overgenomen”, vertelt Danja Goris, HR-medewerker bij Janssen van Kouwen. “Voor mij is het allemaal vrij nieuw maar met hulp van mijn contactpersoon bij Lavans ben ik er snel in thuisgeraakt. Ze denken echt met ons mee en ontzorgen ons helemaal.” 

Vanzelfsprekend  

Meedenken, wat bedoelt Danja daar precies mee? Ze geeft een voorbeeld: “Als een monteur uit dienst gaat, en de vacature wordt opnieuw ingevuld, kijken we of het kledingpakket kan worden overgenomen. Dat scheelt kosten én het is een stuk duurzamer. Vanuit klantperspectief heel logisch, maar Lavans neemt hierin zelf het initiatief. Dat heeft me echt verbaasd, vooral de vanzelfsprekendheid waarmee het gebeurt.” 

 

Overeenkomsten  

“Zowel Janssen van Kouwen als Lavans streven naar een duurzame bedrijfsvoering. We begrijpen elkaar en dat is heel fijn zaken doen.” 

Behalve duurzaamheid zijn er volgens Danja nog meer overeenkomsten tussen Janssen van Kouwen en Lavans: “Als familiebedrijf vinden we het ontzettend belangrijk dat iedereen hier met een glimlach de deur uit loopt. Niet alleen onze klanten, ook de mensen die bij ons werken. Zij worden echt gezien. We hebben een hecht team en over het algemeen lange dienstverbanden. Dat voel je binnen het bedrijf en dat straal je ook uit naar buiten.” 

Gewaardeerde relatie 

Een ander punt waar Danja zeer over te spreken is in de samenwerking, is de laagdrempelige manier van communiceren: “Eén telefoontje of mailtje naar de Lavans en er wordt meteen actie ondernomen. Ze nemen bij Lavans alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en staan me altijd vriendelijk te woord.”  

Dat klinkt misschien als een vanzelfsprekendheid, maar Danja maakt het wel eens anders mee. “Bij Lavans word ik serieus genomen. Ik voel me nooit bezwaard om een vraag te stellen. Ook niet als ik het misschien al eens eerder heb gevraagd. In de korte tijd dat ik met Lavans samenwerk, voel ik me echt een gewaardeerde relatie.” Het is dan ook niet verrassend dat Danja de dienstverlening van Lavans aan anderen zou aanbevelen. “Absoluut!”, klinkt het zonder enige aarzeling.  

Duurzaam  

“Natuurlijk is het goed om eens in de zoveel tijd na te gaan of een bedrijf nog bij je past. Maar bij Lavans heb ik totaal niet het gevoel dat ik op zoek moet naar een leverancier die het sneller of goedkoper kan. Dit voelt voor mij als een duurzame relatie die we met veel plezier voortzetten. We zijn gewoon ontzettend tevreden.” 

Net als Janssen van Kouwen ook volledig ontzorgd worden?

Informeer naar de mogelijkheden
Janssen Van Kouwen maakt gebruik van: