Consumentenaangelegenheden 

Als bedrijf kunnen we veel, maar dit kunnen we niet alleen. We investeren veel tijd, energie en vertrouwen in onze klanten en leveranciers. Zo bouwen we aan duurzame relaties. Dat heeft voor ons meer waarde dan korte termijn gewin. Als bedrijf kijken we naar de lange termijneffecten. Dat geldt zowel in bedrijfseconomisch opzicht als in de manier waarop we sturing geven aan de mensen binnen ons bedrijf.

Klanthousiasme 

We zijn ervan overtuigd dat enthousiasme binnen het bedrijf een keiharde voorwaarde is voor enthousiaste klanten. Daar besteden we dan ook – met plezier – veel aandacht aan. We zijn er trots op dat we onze eigen boontjes doppen. Zelf kiezen waar we onze prioriteiten neerleggen, zonder de hete adem van aandeelhouders in onze nek.

1. Duurzame relaties met klanten

Klanten hebben recht op een eerlijk verhaal. Daarom staan we voor transparante dienstverlening met veel persoonlijke aandacht en oog voor kwaliteit. We laten zien dat onze producten veilig zijn en dat onze producten zo de medewerkers van onze klanten goed beschermen. De gemiddelde klantrelatie bij Lavans is 17 jaar.

Eerlijk en betrouwbaar 

Klanten van Lavans weten precies waar ze aan toe zijn, zonder onaangename verrassingen achteraf. Dat klinkt logisch, maar in de markt waarin wij opereren is dat helaas niet altijd vanzelfsprekend. Lavans geeft een reële inschatting voor de specifieke situatie van de klant, met een eerlijke prijs waar de klant van op aan kan. De klant betaalt voor wat hij gebruikt, niet meer en niet minder. Wij geloven dat als we klanten goed informeren en hen maximale keuzevrijheid geven, ze eerder voor ons kiezen dan wanneer we ze aan ons binden met mooie praatjes en een contract vol ‘kleine lettertjes’.  

Transparant

Onze klanten hebben altijd inzicht in hun kosten, contracten en gebruik van onze diensten. Ze hebben een direct aanspreekpunt en een vast klantenteam dat hen volledig ontzorgt.

2. Duurzame relaties
met leveranciers

Ook met onze leveranciers bouwen wij aan lange relaties en een sterke vertrouwensband. Samen maken we goede afspraken, zodat we op elkaar kunnen vertrouwen.

Samen verantwoordelijk

Vanuit onze overtuiging dat we de aarde goed willen doorgeven, zoeken we naar leveranciers die dezelfde ideeën en overtuigingen hebben als wij. Onze verantwoordelijkheid gaat verder dan ons eigen productieproces. We letten daarom goed op wat er gebeurt met de producten die wij inkopen, weggooien en uitleveren.  We kiezen standaard voor de meest duurzame opties. Goed samenwerken kost tijd en energie, maar die investering doen we graag. Hoe beter we elkaar begrijpen, des te beter kunnen we onze processen op elkaar afstemmen. Dat is ons meer waard dan steeds van leverancier wisselen en zo hier en daar wat kosten te besparen.