Als het gaat om persoonlijke service, mag je toch verwachten dat jij precies dátgene krijgt wat je nodig hebt? Helaas is dit niet zo vanzelfsprekend als je denkt. Gelukkig wel bij Lavans. Wij werken met een speciale rekenmethode om jouw sanitairverbruik te inventariseren en een daarop aansluitende service te bepalen.
Precies genoeg
Tim Koppens, sanitair-expert Lavans legt uit: “Geen één bedrijf is het zelfde én daarmee het sanitair verbruik ook niet. Om die reden kan onze dienstverlening niet in hokjes verdeeld worden. Service is pas service, als deze is afgestemd op het bedrijf. Voorheen ontvingen klanten (veel) te veel of (veel) te weinig toiletpapier of zeep. Nu blijven we net zo lang ‘fine tunen’, tot dat onze dienstverlening exact aansluit bij het verbruik van de klant en deze dus precies genoeg heeft.”
Sanitaircheck
Tijdens de sanitaircheck inventariseren we het aantal medewerkers, het aantal dagen dat ze werken en het aantal keer dat ze het toilet bezoeken of hun handen wassen. “Hierbij maken we een onderscheid tussen soorten medewerkers. Medewerkers op kantoor wassen bijvoorbeeld minder vaak hun handen (gemiddeld 3x per dag), dan medewerkers in een werkplaats (soms wel 10x per dag)” vervolgt Tim. “Op die manier maken we een precisie plan per toiletgroep, maar een totaalprijs voor het hele bedrijf.”
Flexibel en een eerlijke prijs
Tim: “Onze service is flexibel. Vindt er bij een bedrijf een krimp of groei plaats? Dan krimpen of groeien wij gewoon mee. Wij leveren graag een passende service. Wij gaan voor een eerlijke prijs en altijd precies genoeg.”
Ervaar het zelf
Onze accountmanagers komen graag bij jullie langs voor een gratis sanitaircheck. Tijdens deze inventarisatie maken ze ter plekke een berekening, zodat je direct kunt zien wat onze afgestemde service voor jullie inhoudt. Pas wanneer je echt gebruik maakt van onze service, zul je ervaren of onze ingeschatte dienstverlening daadwerkelijk bij jullie aansluit. Tim sluit af: “Klopt onze eerder gemaakte berekening niet, dan maken we direct een aangepast voorstel. Ben je ondanks onze inspanningen niet tevreden over onze sanitaire diensten? Dan kun je binnen 13 weken kosteloos opzeggen. Dat is onze tevredenheidsgarantie.”