De klanthousiaste organisatie

Geplaatst op 02-02-2016

De kracht van enthousiasme raakt je! Of je nu medewerker of klant bent, het raakt je gewoon als mens. De afgelopen jaren hebben we gezamenlijk hard gewerkt aan de tevredenheid van onze medewerkers en klanten. Met het huidige succes tot gevolg. Een succesvolle toekomst daarentegen vraagt om meer. Een tevreden mens is vanzelfsprekend, een enthousiasteling maakt het verschil. Daar gaan we voor in 2016.

Wat betekent dit voor jou als klant?

Vorig jaar hebben we velen van jullie weten te verrassen met onze zogenoemde regioteam-acties. In één jaar deelden we bijvoorbeeld 75 bonsaiboompjes uit, namen we onze 15 trouwste klanten (al langer dan 40 jaar klant bij Lavans) mee naar SAIL in Amsterdam en gaven we meer dan 150 persoonlijke verrassingen weg. Het jaar sloten we af met de succesvolle 'gouden enveloppen' actie waarmee we onze klanten beloonden door af te zien van de jaarlijkse prijsverhoging. Allemaal initiatieven om te laten zien dat we onze klanten enorm waarderen.

Ook dit jaar gaan we hier weer vrolijk, maar vooral verrassend mee verder. Maar er staat nog zoveel meer te gebeuren. Er staan diverse ontwikkelingen op de agenda, zoals een nieuwe website, gekoppeld aan een effectief relatiesysteem, waarmee onze klanten op elk gewenst moment informatie over de dienstverlening kunnen opvragen en zelfs wijzigingen of aanpassingen hierin zelfstandig kunnen doorvoeren. Het gemak dient de 'klant'. Kortom, samen op naar onze 'klanthousiaste organisatie'.