Vragen over
bedrijfskleding

Voor deze nieuwe medewerker kun je kleding bijbestellen. Neem hiervoor contact op met ons serviceteam (0492 - 59 81 81). Zij zullen vragen naar het aantal stuks én de kledingmaat. Het bepalen van de juiste kledingmaat kun je zelf doen, door de nieuwe medewerker een kledingstuk van een collega te laten passen. Kom je er niet uit? Geef dit dan door aan het serviceteam. Dan komen wij de juiste maat van de nieuwe medewerker opmeten.

Speciaal voor alle klanten, hebben we een ‘geheugensteuntje’ ontwikkeld. Dit is een kaart met daarop alle informatie rondom bedrijfskleding kort uitgelegd. Heb jij jouw persoonlijke geheugensteuntje niet ontvangen? Dan kun je hem aanvragen bij ons serviceteam.

Ja dit kan, hiervoor hebben we een zogenoemd wasabonnement. Zoals je van ons gewend bent, wassen en repareren we de kleding en brengen het schoon retour. Mocht de kleding aan vervanging toe zijn, dan wordt het kledingstuk met een afkeurlabel en een begeleidend schrijven naar je teruggestuurd. Het aanbieden van eigen kleding is op eigen risico.

Neem voor meer informatie over het wasabonnement contact op met ons serviceteam. 

Als een medewerker geen kleding of minder kleding nodig heeft, dan kan deze kleding apart aan de servicemedewerker gegeven worden. Van onze servicemedewerker ontvang je een retourbon, als bewijs van inleveren. Geef duidelijk aan of de medewerker minder kleding of helemaal geen kleding meer nodig heeft. Dit heeft namelijk gevolgen voor de kleding die in het abonnement staat en uiteindelijk berekend wordt. Pas na het ontvangen van de ingeleverde kleding wordt het abonnement aangepast.

Voor te repareren kleding hebben wij speciale ‘servicezakken’. Onze servicemedewerkers hebben deze bij zich. Stop het kledingstuk in de servicezak en vul de gegevens in. Geef aan om wat voor kledingstuk het gaat, wat en waar er gerepareerd moet worden. De kleding wordt weer gerepareerd aan je teruggegeven, tijdens de eerst volgende wisselbeurt.

Staat je vraag er niet bij?

Neem contact op