Vragen over nieuwe klant en bestellingen
Ja, Lavans levert wekelijks in elke gemeente van Nederland (met uitzondering van de Noordzee-eilanden) én in de grensstreek van België.
Onze wasserij en het hoofdkantoor bevinden zich in Helmond. We hebben een landelijke dekking dankzij onze distributiecentra in Apeldoorn, Diemen, Gouda, Hoogeveen, Roosendaal en Herten.
Heb je interesse in onze diensten of producten? Onze klantenservice helpt je direct verder of gebruik de contactformulieren op de website.
De zogenoemde wisselfrequentie is afhankelijk van de afspraken die we met jou als klant maken. Om de kwaliteit en absorberende werking van de matten en wissers te behouden, is regelmatig wisselen aanbevolen. De gemiddelde wisselfrequentie is eens per één of twee weken, maar kan ook eens in de vier weken zijn.
Ben je al klant? Dan kun je je vaste leverdag terugvinden in de overeenkomst of op het klantenportaal.
Vraag levertijden eenvoudig op via onze klantenservice. Vermeld altijd duidelijk het klantnummer en voor welke medewerker je kleding hebt besteld.
Het aanvragen van een offerte kan rechtstreeks via het online aanvraagformulier of stuur een e-mail naar contact@lavans.nl. Wil je direct goed geholpen worden? Vermeld dan ten minste:
- Je bedrijfsnaam
- Locatie / adres
- De producten/diensten waarin je geïnteresseerd bent
- Het aantal medewerkers
- Openingstijden
Nee, je kunt bij ons geen producten kopen. Lavans werkt met een huursysteem voor diverse soorten diensten. Alle producten die wij leveren hebben één ding gemeen: ze raken vuil of op. Om jullie altijd van voldoende en kwalitatief goede producten te voorzien, leveren wij deze producten alleen in een huurvorm aan.
Het grote voordeel? Voor één vaste prijs van alle rompslomp af.
Het is niet mogelijk om één standaard prijs te communiceren, omdat onze diensten worden afgestemd op de individuele behoefte van de klant. Zo zijn de prijzen o.a. afhankelijk van het aantal producten dat wordt afgenomen, de wisselfrequentie en optionele aanvullende diensten.
Wil je weten wat onze dienstverlening voor jou kost? Uiteraard maken we graag een vrijblijvende offerte waarin alle afspraken vermeld staan.
Ja, het is mogelijk om je abonnement tussentijds te verhogen of te verlagen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Producten die direct uit voorraad beschikbaar zijn, zoals een mat of wisser, leveren wij doorgaans binnen een periode van 2 weken. Voor gepersonaliseerde producten, zoals een logomat of bedrijfskleding, rekenen wij een langere levertijd. Onze klantenservice vertelt je graag persoonlijk wat de levertijd van jouw levering is.
Nee, bij ons weet je vooraf waar je aan toe bent.
Voor onze huur- en wasservice hanteren één all-in prijs. Met andere woorden: What you see, is what you get. Wij rekenen geen toeslagen voor transport, energie of milieu.
Let op, per factuur brengen we administratiekosten in rekening. Bij automatische incasso of voorschotbedrag komen deze kosten te vervallen.
Meer weten over onze zuivere afspraken? Bekijk onze pagina: zuiver en zeker.