Vragen over
contract en factuur

Om onze facturen zo transparant mogelijk te maken, rekenen wij de kosten van onze dienstverlening altijd terug naar een weekbedrag. Zo zie je exact wat onze dienstverlening je per week kost.

Je hoeft dus niet bang te zijn dat je bij een 4-wekelijkse dienstverlening vier keer voor de service betaald. Op de factuur zie jij de kosten voor onze 4-wekelijkse service gedeeld door 4 weken, oftewel teruggerekend naar de prijs per week.  

Lavans verleent en levert haar diensten enkel in ‘huurvorm’ (m.u.v. kledingkasten). Dit betekent dat je producten van ons leent. Bedrijfskleding, sanitair, poetsdoeken, e.d. zijn en blijven dus altijd eigendom van Lavans. Dit geldt ook na betaling van eventuele restwaardes.  

De looptijd van het contract staat vermeld in de afgesloten serviceovereenkomst.

Lavans hanteert een standaard opzegtermijn van 13 weken.

Voor gepersonaliseerde producten, zoals bedrijfskleding, logomatten en sanitair gelden andere opzegtermijnen. Raadpleeg hiervoor de afgesloten serviceovereenkomst of neem contact op met de klantenservice.

Op de factuur kunnen omschrijvingen vermeld staan zoals abonnement, all-in, gesplitste condities, aanbiedingsprijs, voorschot. Dit zijn afspraken die vooraf overeengekomen zijn met jou als klant.

Heb je vragen over je serviceovereenkomst en de gemaakte afspraken? Neem dan contact op met de klantenservice. Vermeld altijd je klantnummer.

Staat je vraag er niet bij?

Neem contact op