Vragen over
contact

Heb je niet direct de juiste contactgegevens van jouw vertrouwde accountmanager bij de hand, dan kun je bellen met ons serviceteam (0492 - 59 81 81). In eerste instantie zal het serviceteam jou van dienst zijn. Zij beschikken over de meest actuele klantgegevens om je te helpen. Wil je toch liever contact met jouw accountmanager, dan kunnen zij je doorverbinden.

Is jullie bedrijf op vaste dagen gesloten of bepaalde dagen in het jaar niet open omwille van feest- of vakantiedagen? Geef deze dagen dan door aan ons serviceteam, zodat wij hier mee kunnen houden. Bel 0492 - 59 81 81 of mail naar info@lavans.nl

Dagelijks doen wij er alles aan, om onze dienstverlening perfect uit te voeren. Maar ook wij kunnen fouten maken. Wil jij een opmerking of klacht doorgeven, dan kun je contact opnemen met ons serviceteam. Bel 0492 – 59 81 81, mail naar info@lavans.nl of chat met ons serviceteam.

Op onze vorige website, boden we een e-Service aan. Met de komst van onze huidige website en de veranderingen in onze administratiesystemen gaan we ook onze e-Service vervangen. Tot die tijd is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van eService. Neem contact op met het serviceteam. 

Staat je vraag er niet bij?

Neem contact op