Vragen over
leveringen

Ja, Lavans bezorgt in elke gewenste gemeente in heel Nederland én in de grensstreek van België. Telefonisch heb je één aanspreekpunt op 0492 - 59 81 81. Onze wasserij en het hoofdkantoor bevinden zich in Helmond. We hebben een landelijke dekking dankzij onze distributiecentra in Amsterdam, Apeldoorn, De Meern, Hoogeveen, Roosendaal en Rotterdam.

Het opvragen van levertijden kan via ons serviceteam. Vermeld hierbij duidelijk het klantnummer en voor welke medewerker je kleding hebt besteld. Bel 0492 - 59 81 81 of mail naar info@lavans.nl

In de overeenkomst staat de wisselfrequentie vermeld voor de diensten die je afneemt. Ben je op zoek naar de exacte leverdag? Neem dan contact op met ons serviceteam via 0492 - 59 81 81.

De wisselfrequentie is afhankelijk van de afspraken die we met jullie hebben gemaakt. Om de kwaliteit en de absorberende werking van de matten en wissers te behouden, is regelmatig wisselen aanbevolen. De gemiddelde wisselfrequentie is per één of twee weken, maar kan ook per vier weken zijn. In de overeenkomst staat de wisselfrequentie per product vermeld.

In de overeenkomst staat de leverfrequentie van de disposables genoemd. Mocht je het contract niet bij de hand hebben, dan kun je bellen met ons serviceteam (0492 - 59 81 81).

Geen zorgen. Al jullie ingeleverde kleding blijft gedurende het wasproces bij elkaar. Tijdens het vouwen van de schone was, komen we de kledingstuk(ken) weer tegen. We geven jullie een seintje over de gevonden kleding. Indien gewenst kunnen we de kleding direct labelen voor een volgende wasbeurt. Je ontvangt de eigen kleding bij een eerst volgende wisselbeurt retour. Gevonden kleding waarbij de eigenaar niet bekend is, bewaren we nog zes weken. Met de hoop dat de rechtmatige eigenaar zich meldt.

Staat je vraag er niet bij?

Neem contact op